• IZ

Prilagodba poslovanja novim generacijama



Naša direktorica Tatjana Štefanac Zjalić napisala je članak za Lider u 2018. godini, koji je danas još više aktualan: prilagodba poslovanja digitalnim izazovima tj. modelima poslovanja generacije Z.


Tatjana naglašava da, u skladu s raznim izazovima digitalnog doba, nove generacije polako, ali sigurno, preuzimaju vodstvo na poslovnoj sceni.


A koje su točno značajke generacije Z?

  • Generacijom Z nazivaju se oni rođeni između 1995. i 2010. godine.

  • Generacija koja se od rođenja koristi mobitelom i internetom te koja je provela nemjerljiv broj sati u slanju poruka, postanju, surfanju, dijeljenju, strimanju, pokanju, tvitanju i lajkanju.

  • Generacija bez straha od javne objave vlastitog mišljenja, dijeljenja fotografija i emocija na socijalnim mrežama.

  • Generacija koja više od ostalih ima averziju prema aktivnostima za koje smatra da nemaju viši smisao.

Zašto je u radu s novim generacijama važno staviti naglasak na kvalitetno upravljanje ljudima?


Nove generacije postavljaju pravila, stoga će važnije nego ikada prije biti osluškivati potrebe klijenta, pitati za mišljenje i pravodobno reagirati na propust. Nove generacije ne prihvaćaju koncept dugoročne vjernosti i spremne su promijeniti dobavljača ili poslodavca čim osjete nelagodu.


Ako ste među onima koji si ne mogu priuštiti luksuz nedjelovanja, savjetujemo vam da razmotrite ulaganje u dubinsko razumijevanje novih generacija – vaših klijenata, ali i zaposlenika koji žele više, brže i bolje, i to odmah, danas.


Cijeli članak možete pročitati na: https://lider.media/aktualno/digitalni-izazovi-i-vas-biznis-morat-ce-se-prilagoditi-modelima-poslovanja-generacije-z-30191


Ako vam zatreba pomoć oko razumijevanja novih generacija i upravljanja ljudima u skladu s trendovima, Happtory stoji na raspolaganju.


***


Za pravovremene informacije i novosti, zapratite nas na Instagramu.

20 views0 comments